آلوئه ورا را چگونه بخوریم؟


از نظر بسیاری از مردم آلوئه ورا گیاهی است تازه و ناشناخته در حالی که با توجه به حقایق تاریخی و جغرافیایی این گیاه قدمتی طولانی دارد و در سراسر جهان استفاده میشود بطوریکه امروزه علاوه بر ژل این محصول بصورت های مختلف از جمله قرص و کپسول و نوشابه های خوراکی و کمپوت تولید میشود.

آلوئه ورا این روزها در اغلب عطاری ها بصورت برگ گیاه به فروش میرسد. این گیاه دارای خواص مختلف بوده از جمله ی انها میتوان به تقویت کننده قوای بدن برطرف کندده ی بیماری های پوستی و تمیزکننده ی روده اشاره کرد. همچنین آلوئه ورا در درمان آسم و صرع کاربرد دارد .



آلوئه ورا را چگونه بخوریم؟

برای پاسخ به این سوال که آلوئه ورا را چگونه بخوریم باید به فصلی که در آن هستید توجه کنید به طوریکه که در فصل گرما با توجه به اینکه در معرض نیش حشراب قرار دارید میتوانید از شیرابه این گیاه برو روی گزیدگی استفاده کنیدتا خارش آن از بین برود به طور کلی این گیاه در درکان زخم ها نیز موثر است از طرف دیگر با توجه به افزایش اسهال در فصل گرما خوردن الوئه ورا در فصل گرما برای درمان اسهال خونی توصیه میشود.

اما در فصل سرما آلوده ورا را چگونه بخوریم . در فصل سرما هم با توجه به افزایش بیماریهای پوستی میتوان از این گیاه برای درمان استفاده کرد. الوئه ورا برای خشکی پوست و مرطوب نگه داشتن پوست از بهترین کرم های مرطوب کننده نیز بهتر و موثرتر است. همچنین الوئه ورا در درمان اگزمای پوستی و زخم ها نیز به کار میررود. برای این کار کافی است پوست برگ آلوئه ورا را جدا کنید و مایع غلیظ میان برگ را به پوست بمالید.

از گیاه آلوئه ورا میتوان برای رشد موهای زخیم تر و بیشتر نیز موثر باشد.همچنین برای مقابله با ریزش مو میتوان از ماده غلیظ میان برگ های این گیاه بصورت موضعی استفاده کرد.

پاسخ دیگر به سوال آلوئه ورا را چگونه بخوریم  میتوان از الوئه ورا برای درست کردن نوشیدنی نیز استفاده کرد بطوریکه مصرف خوراکی آن هوادارن خاص خود را دارد . ماده ی ژل مانند برگ آلوئه ورا تقریبا طعم خاصی ندارد و شما میتوانید برای ساختن شربت و نوشیدنی با طبع دلخواه خود استفاده کنید.

نگهداری از آلوئه‌ورا در منزل

 

الوئه ورا از انواع گیاه های آپارتمانی محسوب میشود و میتوان به راختی آن را در منزل خودر پرورش دهید. برای این کار کافی است شرایط رشد این گیاه را فراهم کنید به عنوان مثال الوئه ورا در هر نوع خاکی قابل پرورش است اما اگر بخواهیم خاک ایده آل تهیه کنید کافی است مقداری ماسه دانه درشت در خاک گلدان استفاده کنید.دیگر مورد برای پرورش این گیاه نور خورشید است . الوئه ورا به نور خورشید نیاز نسبتا زیاد نیاز دارد.
از لحاظ آب این گیاه مانند کاکتوسه ای آبدار است و نباید در آبیاری آن زیاده روی کرد.


برای خرید عرق آلوئه ورا ارگانیک اینجا را کلیک کنید.



منبع سایت آرتیشو
۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره ما
آرتیشو گیاهی بسیار قدیمی است که در طب سنتی سابقهای دیرینه دارد.در برخی از مناطق دنیا مثل نواحی مرکزی و غربی مدیرترانه قدمت 2500 ساله دارد.این گیاه در حال حاضر در بسیاری از مناطق دنیا کشت میشود هم مصارف دارویی دارد و هم مصارف غذایی و خوراکی. هدف این وبلاگ این است تا با استفاده از تخصص دکتران و اساتید دانشگاه در مورد این گیاه منحصر بفرد اطلاع رسانی نماید
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از کلید سل